Yayın Tarihi: 30.04.2024 10:14

Yüksekokulumuz Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölüm öğretim elemanlarından Yüksekokul Koordinatörü Dr. Öğr.Üyesi Merve PAÇACI başkanlığında “Akreditasyon hazırlık çalışmaları kapsamında ders planlarının gözden geçirilmesi ve İşletmede Mesleki Eğitim” konulu gündemi görüşmek üzere   Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü öğretim elemanları 26.04.2024 saat 15:00 da bir araya gelmiştir.

Toplantıya Eğirdir Meslek Yüksekokulu, Gönen Meslek Yüksekokulu, Atabey Meslek Yüksekokulu, Şarkikarağaç Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı programı öğretim elemanları; Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu ve Gönen Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri programı öğretim elemanları katılmıştır.

Toplantıda Büro Hizmetleri ve Sekreterlik bölümü dahilinde uygulamalı eğitim anlayışı vurgusuyla ders planları gözden geçirilmiş, İME sistemine yönelik iyileştirme hususları tartışılmış ve belirlenen gündem maddeleriyle ilgili kararlar alınmıştır.